Krótkie rozważanie o miłości

Chce zaśpiewać memu Przyjacielowi pieśń o Jego  miłości ku swojej winnicy! Iz 5,1

Kim jest mój Przyjaciel?

  • Przyjaciel mój ma serce zdolne objąć miłością cały świat.
  • Przyjaciel daje mi życie. 
  • Przyjaciel trwa z niezmąconą cierpliwością wobec mojej zmienności. 
  •  Przyjaciel,  uczy mnie bycia w swojej przyjaźni .
  • Przyjaciel, pokazuje mi czym jest zaufanie, przez słowa: wszystko o cokolwiek prosić będziecie to wam się spełni.
  •  Przyjaciel, zapewnia mnie, że jest, że przynosi pokój pośród trudności.
  •  Przyjaciel, jest Drogą, Prawdą i Życiem, za którą chcę podążać.  
  • Przyjaciel, uwalnia mnie od wszelkiego lęku.
  • Przyjaciel, uczy mnie wybaczenia i miłości tych, którzy są moimi wrogami.
  • Przyjaciel, oddaje za mnie życie, abym  mogła żyć.
Przyjaciel mój mówi:  Bo góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać ale miłość moja nie odstąpi od Ciebie i nie zachwieje się moje przymierze pokoju Iz 54,10

    

Komentarze

  1. Piękne to wszystko. Przez wiele lat w naszym kraju kierowałem się takimi wartościami i jak mi życie pokazało ja się kierowałem a wszyscy za plecami śmiali się z mej naiwności. Oczywiście nie ma nic za darmo i trzymanie się swoich zasad kosztuje wiele. Niemniej jednak jest to po części utopia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się zgodzić, że jest to utopia, nawet po części. Dla mnie to coś bardzo prawdziwego i żywego. Życie zasadami i wartościami jest naprawdę trudne ale wartość ma to co nas kosztuje a nie jest łatwe i proste. Dziękuję za skomentowanie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wychowywano mnie w rodzinie katolickiej ale zasady i wartości katolickie odrzuciłam w wieku nastoletnim. Wtedy tak było wygodnie. Teraz po kilku latach doszłam do wniosku, że odczuwam w sobie uczucie braku. Moje potrzeby duchowe są silniejsze ode mnie. Problem w tym, że ciężko jest się zmienić. Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie trzeba się od razu zmieniać bardzo ale rozmawiać z Bogiem , pójść do spowiedzi....Iść za tym pragnieniem Boga, nie zagłuszać tego, On nas tak przyciąga do siebie ...Dziękuję za te wypowiedź, powodzenia życzę w podążaniu za swoimi głębokimi i szczerymi pragnieniami. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. dobrze jest mieć takiego Przyjaciela. najlepszego. najwierniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze... :-). Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co to znaczy być Dzieckiem Boga?

Czy Pan Bóg działa moim życiu?

Czy możliwe jest życie w czystości?